Õnnetunde tõstjad

Õnn on iseenda teha. Siin on mõned võtted, millega üleliigseid muremõtteid peletada ja igapäevastesse toimetustesse elurõõm tagasi tuua.

Naerata südamest

Kui naerame tõeliselt südamest, siis toodab meie organism endorfiine, mis on sisuliselt nagu valuvaigistid. Korralik naer aitab vähendada nii emotsionaalset, kui ka füüsilist valu. Seepärast on kõige rõõmsamad inimesed pidevalt “laksu” all 🙂

Seisa ärksalt

Sirge ja ärgas kehaasend värskendab Su vaimu ja entusiasmi, sest saad paremini hingata ning mõjud enesekindlamalt.

Tee õnnekõndi – kõnni krapsakamalt

Õnnekõnd on entusiastlik ja krapsakas moodus liikumiseks. See on nii naljakas, et Sa lihtsalt ei saa tõsine olla, kui teed õnnekõndi 🙂

Tegelikult peitub õnnekõnni saladus selles, et vabamalt liikudes vähendad üleliigseid pingeid enda kehas. See omakorda aitab kaasa tuju tõusmisele.

Kanna värve

Nii nagu äge kostüüm toob stiilipeol välja Sinu varjatud küljed, kutsuvad värvikamad riided sinus esile neid omadusi, mis muidu kipuvad varju jääma.

Kasuta positiivse laenguga sõnu

Iga sõna, mida ütled, kannab endas tunnet. Kui räägid asjadest, mis Sulle ei meeldi, võimendad sellega seonduvaid negatiivseid tundeid endas. Murra muster, küsi “Kuidas ma tahan, et asjad oleks? Mida saame teha, et olukorda paremaks muuta?” ning räägi rohkem asjadest, mis Sulle meeldivad ja mida tahad luua.

Milliseid õnnetunde tõstmise võtteid kasutad Sina?

Arutelu:
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.