Milline on tuleviku ettevõte?

IBM võttis vaevaks uurida, milline on tuleviku ettevõte ning vestles vastuste leidmiseks enam kui 1000 tegevjuhi ja avaliku sektori liidriga üle maailma. Selle aasta uurimusest selgus 5 olulisemat punkti, mis on omased tuleviku ettevõttele.

Isu muutuste järele
Tuleviku ettevõte on võimeline muutuma kiiresti ja edukalt. Selle asemel, et lihtsalt trendidele reageerida, loob ja juhib ta ise neid. Turu- ja tööstusharunihked on heaks võimaluseks konkurentide edestamisel.

Kliendi kujutlusvõimet ületavalt innovatiivne
Tuleviku ettevõte ületab nõudlike klientide ootusi. Tugevad koostööl põhinevad suhted võimaldavad ettevõttel üllatada kliente innovatsioonidega, mis tagavad edu nii klientidele kui ka ettevõttele endale.

Globaalselt integreeritud
Tuleviku ettevõte on integreeruv, kasutades tänapäeva globaalse majanduse eeliseid. Ettevõtte äri on strateegiliselt vormitud selliseks, et parimal moel rakendada parimaid võimeid, teadmisi ja varasid ükskõik millises maailmapunktis need peaks ka asuma.

Loomult peavoolust lahkuajav
Tuleviku ettevõte esitab oma ärimudelile radikaalseid väljakutseid. Ettevõte muudab pakutavat väärtust, pöörab ümber traditsioonilised kohaletoimetamise mehhanismid ning taasleiutab iseenda ja terve oma tööstusharu niipea kui võimalus peaks tekkima.

Ehtne, mitte lihtsalt lahke
Tuleviku ettevõte läheb sügavamale kui lihtsalt filantroopia ja vastutulelikkus. Ettevõtte kõigis tegevustes ja otsustes peegeldub siiras hoolivus ühiskonna suhtes.

Uuri põhjalikumalt algupärasest allikast:
IBM Global CEO Study – The Enterprise of the Future

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga